Skip to content

自然療法

二月 27, 2012

自然療法是一切以純天然為主,食物、藥物、洗衣液、護膚品…全都要純天然之餘,某些成份又不能接觸,
食物:例如:麵包、通粉、麵不能吃,因為有酵素之餘,小麥更是不能吃;薯仔(My favour)及所有豆類食品都不能吃,因為會發芽的都含有毒素……
護膚品:例如:我們平常使用的保濕潤膚膏,全不能使用!因為含有大量化學物質及防腐劑是嚴重影響排毒…所以想潤膚就要用醫生提供的用品。
以下是Dr.的指引:

20120227-213236.jpg
正如我最初説,中醫西醫都試過,但係都未能為我解困,雖然失望,但並不能放棄…在苦無對策,於網上游走之際,找到了–自然療法。診所自設網頁,圖文並茂,顯示各前患者的情況。又好似掂喎!抱住一試心態,就立即打去book位睇醫生。
第一次向醫生、護士以外的人show出這個嘔心的身體,你可算是第一位!
醫生:「這個療法是要把身體的毒素抽出來,可以舒服d醫治,但時間會長一點;又可以辛苦d醫治,但時間會短一點。」有辣有唔辣,任君之選。
由於我未試過Dr.所説的抽哂出黎是何期辛苦,而且自覺這3年已經算是很苦了,再說,有誰不想早日康復? Okay!二話不說,要快唔要舒服,要盡快重生!
這幾個星期以來,Dr.真的滿足了我:十二萬分的辛苦!
從未試過有如此反應出現在身體,我被嚇得哭了,我媽被我嚇壞了…整個身體都紅了起來,皮都換了一遍又一遍,除了腳趾、腳底、手掌、頭髮位置,其他部位全軍覆沒!説真的,真的想一死了之,玉石俱焚!但我想到家人…一切短見都要退下來。

From → MY STATUS

4 則迴響
  1. man permalink

    你好呀,想問下睇一次大概要幾$???
    同埋一定會發出黎?
    我唔想發呀
    thx

    • acegroupkim permalink

      我睇個間~700一次,佢有PACKAGE咁做,5千UP/8次,佢個時話可以唔發,但時間會長D,但係我覺得係因人而異,識人又去睇,唔發又好得快

  2. man permalink

    因為我有濕疹,長期訓唔到,我想問食左啲藥會仲痕啲??訓唔訓到覺?

    • acegroupkim permalink

      RE之前個COMMENT先,唔開佢名,係佢呀.咁初期都有架,我仲嚴重左,係之後先開始少少少少咁好返,佢會有外用藥膏都算係幫到下,冇咁痕

發表迴響

