Skip to content

自然療法2

三月 2, 2012

每天都要吃上2x粒藥,食藥食飽了…

20120302-221242.jpg
想不到,我捱了6個星期,雖然未能說是完全康復,但紅腫情況已經日漸消淡,現階段只有手腕、小腿最為紅腫;面、頸、耳朵、腰、手臂,甩皮最勁;手腕、前臂、腰、大腿內側,痕癢為主,特別一提:手指的情況卻在惡化,超級痕癢!!徹夜難眠orz斬掉重練乎?
只好經常使用醫生處方的止痕膏及忍、忍、忍…
最近多了幾位病友巴打,主動跟我聯絡,主要都是互相介紹病情、資歷、及最主要的解求方法。
先天因素:有不少巴/絲打都是先天得病,個個都久病成醫,有趣的是他們大部份都是病情會慢慢改善,有位巴打更話佢係23歲的夏天突然無事至今……
後天因素:我睇見好多後天巴打一開始都是搵普通醫生先,之後就跌入深淵,同我一樣一邊搵醫生救命一邊試用各種聲稱對濕疹有改善的用品,但是在冬天都是很惡劣,未能完全解困。當然有人係醫生的指導下完全康復,虛驚一場。賀!

從簡短的對話中發現大部份人都會食用營養補充品,中西俱備。但都未能消滅濕疹,是什麼因素令惡疾纏身,久久不能消退?

From → MY STATUS

3 則迴響
  1. Iris permalink

    Hello… I am also seeing this doctor and eating the same medicine with you. May I ask you did you give up to see this doctor finally. I don’t know should I trust her or not. Many thanks

    • acegroupkim permalink

      我信,我依家仲睇緊。我睇咗差唔多半年,睇返最初d相真係嚇死自己,雖然依家唔係話好返哂,但係情況算係穩定d。我覺得,其實佢叫你戒口戒得咁多係想避免有任何食物引致你病情嚴重。最初時最好跟足指引,以免加重病情(如我最初時期,真的發到一身都有,捱了三個多月)。我依家都無跟得咁足,例如,我會食布緯食療及乳酪(奶製品)、香蕉(甜)、有機無麥麩餅(甜)。另外,佢賣既生活用品有d貴,我建議你自己去搵,你都可以email我,我俾d資料你睇。

    • acegroupkim permalink

      仲有呀!點解你咁夜訓??一定要早訓呀

發表迴響

