Skip to content

初嘗布緯食療

五月 16, 2012

很多醫生都說濕疹病人不要吸收太多蛋白質,一直都想親身証明布緯食療係唔係真係咁好洗。剛好最近又得知布緯食療對奶類製品有過敏的人都可以一試,咁就以併死冇大害既心態決心初嘗布緯食療。

食材:

  • Markplace英國唔知咩牌子 低脂茅屋芝士($5–仲有3日就過期)
  • 奧米加3芥花亞麻籽油 (超市有得賣 1 pack 2枝)
  • 有機原粒亞麻籽(超市/有機商店有得賣$20都唔洗就350g)
  • 有機杞子(超市/有機商店有得賣,~$50一大包350g,食好耐都得)(可以轉其他水果)

由於都擔心有不良效果,所以試既份量都比較少,先係1匙奧米加3芥花亞麻籽油,2匙低脂茅屋芝士,不停用瓷匙人手攪,攪碎芝士粒,攪10mins左右加原粒亞麻籽,再攪3mins左右,食得。因為沒有使用打磨機,所以食的時候要咬碎原粒亞麻籽。

至於加d杞子係因為只是食油+茅屋芝士,真係好難食… 我不太喜歡如此重口味的芝士。每日早餐前食,(食藥要相隔2小時)。如是這食左3個早上,由第2日開始留意身體改變,紅腫日漸減少,而表皮開始不再是嚴重脫落的情況,今日起身時發現部份患處進展十分良好,不但不再紅腫,甩皮情況亦有明顯改善,最正就係表面平滑了5成!好轉進展速度驚人!這個布緯食療真是令我有重生的感覺!

我所用的食材及做法跟原裝布緯食療是有些少出入,我所用的都是比較便宜的用料。

食服用布緯食療還有禁忌:
1. 癌症病人不可以吃任何肉,包括蛋。癌細胞搶肉吃。
2. 其他病患者,也少吃肉,晚上不可以吃肉。如果是皮膚病患者,不可以吃海鮮、牛肉。
3. 保健:布緯食療有病治病,沒病保命,但是一定要少吃肉,晚上不可以吃肉,否則會肥。

服用布緯食療最好是當早餐吃,讓吃進去的好脂肪有一天的時間好好消化。

40 則迴響
  1. Stephanie Leung permalink

    我都係皮膚有濕疹,好煩。我準備試下呢個食療。但聽講要戒口戒得好勁,又唔食得魚,又唔食得肉同飯,咁平時可以食d咩啊?

    • acegroupkim permalink

      我都係皮膚有濕疹,好煩。我準備試下呢個食療。但聽講要戒口戒得好勁,又唔食得魚,又唔食得肉同飯,咁平時可以食d咩啊?

      食得飯呀~
      1.唔好煩先!因為愈覺得煩覺炆,咁就愈差.

      2.係可以食飯,而肉類我建議你食dd,因為肉類除左提供蛋白質外,仲有其他營養!!而濕疹既成因亦因為營養不良,抵抗力不足,而引起.

      3.平時可以食生果,我食好多生果.一早食蕉(唔好太熟甜食引起發消),下午食橙,夜晚食火龍果,中間口痕食提子(都係唔好食太多, 甜食引起發消),藍莓.又或者食米餅!仲有就係多d留意下BB 食品,因為for BB既零食健康好多.

      我唔反對大家跟布緯食療,因為尼個食療係有佢既效用,亦都真係幫到個病,但係當去到有持續的惡化,及持續不見成效,就可以用其他方法,始終唔係人人都適合使用
      但我不能否認布緯食療係一個健康的保健食療

  2. sylvie permalink

    奧米加3芥花亞麻籽油 (超市有得賣 1 pack 2枝)?
    應該是用純正冷榨亞麻籽油???

    • acegroupkim permalink

      其實係應該用純正冷榨亞麻籽油,只係我當時唔知係唔係work,所以唔打算買咁貴既油(純正冷榨亞麻籽油 over$200)

  3. sylvie permalink

    我都明白, 但是否同意這樣會影響療效?

    你患了多少年

    • acegroupkim permalink

      我冇用過純正冷榨亞麻籽油,不能作比較
      我有濕疹4年了

  4. sylvie permalink

    Hi, you might want to read this.

    I just think cold pressed is an essential element of the diet.

    “Budwig claims that the diet is both a preventative and a curative. She says the absence of linol-acids [in the average western diet] is responsible for the production of oxydase, which induces cancer growth and is the cause of many other chronic disorders.

    The beneficial oxydase ferments are destroyed by heating or boiling oils in foods, and by nitrates used for preserving meat, etc.

    The theory is: the use of oxygen in the organism can be stimulated by protein compounds of sulphuric content, which make oils water-soluble and which is present in cheese, nuts, onion and leek vegetables such as leek, chive, onion and garlic, but especially cottage cheese.

    Ferments of cell respiration closely connected with the highly unsaturated fatty acids, are also needed for proper oxydation. It is essential to use only unrefined, cold-pressed oils with high linolic acid content, such as linseed, sunflower, soya, poppyseed, walnut, and corn oils. Such oil should be consumed together with foods containing the right proteins otherwise the oils will have the OPPOSITE EFFECT, causing more harm than good."

    • acegroupkim permalink

      我都有睇過類似既野,但係因為我用自己既方法又冇見到有不良反應(OPPOSITE EFFECT),所以一直用落去

  5. sylvie permalink

    唔係, 我唔係指opposite effect,係cold pressed 裏有一種acid 的效用

  6. sylvie permalink

    第二行和尾二行

  7. sylvie permalink

    因為我見你買其他產品都唔少錢..:) 況且而家價錢應該回落番, 我估!
    同埋我明白不是每個食療都arm 任何人, 但是我認為基於方法和食材都正確的條件底下…
    同埋最好用攪伴機先攪芝士, 再加油, 手攪, 芝士和油才可完美混合
    因為我覺得用手攪芝士效用會打一定的折扣

    • acegroupkim permalink

      我都係咁諗,買其他野都用左好多錢啦,唔差在尼幾百蚊.
      攪伴機攪芝士會出好多水,咁做岩唔岩??

  8. sylvie permalink

    另外, 有少少睇法想分享
    西醫皮膚科果套我都知係點, 用無香味洗衣液呀, 沖涼唔好太熱呀, 要保濕呀等等, 其實都係治標, 因為我家姐o係美國咁多年都係咁, 都無改善, 要知道美國的天氣還比hk 乾爽,都準備要佢試布緯

    個人認為只係免疫系統強壯, 就算對於外來的刺激物, 例如, 汗, 有香味的用品, 潮濕的天氣, 皮膚都可以打勝仗
    而中醫可以改善體質, 但沒有醫到免疫系統, 西醫的方法亦不用提及, 但布緯就係改善我地的免疫系統

  9. sylvie permalink

    攪伴機攪芝士會出好多水,咁做岩唔岩??

    應該唔會架喎? 我見你係用低脂, right?
    我係咪布緯個隻棍狀攪伴機

  10. sylvie permalink


    我係跟lee 個, 但mr. yim 話唔好用機攪油, 我就之後用手攪油

  11. sylvie permalink

    對於會移動既濕疹我有咁既經驗
    我在香港時睇過中醫, 一直堅持無查類固醇, 濕疹無移動,有個朋友用有濕疹, 在一個小部位, 無用"類" , 都無移動
    直到今年開始西利, 無錢睇中醫, 只有查我家姐比我的類,
    結果一D 以前無生過的位都開始出, 類只可以止住一個位, 我理解就係, 如果免疫系統唔好, 佢只會不斷在唔同位置發訊息話比你知你身體有問題
    如果唔醫好內, 只會全身都係, 我細佬就係好例子, 佢最後食到查到有白內障

    • acegroupkim permalink

      wow~!!尼個真係個好有用既經驗!!我依家諗諗下都記得明明我腳背冇用過,但係依家竟然有事…..
      我都好認同類固醇只係止住一個位,要醫好,都係要睇內在!!
      前2個星期我mum 面上都有少少皮膚既問題,去左睇醫生,都係用類固醇止左(當然我係好反對,而且好擔心),用左幾日類固醇,好返晒,點知!今個星期又有返少少!!我都講過唔好再用,但係佢都冇理會/.\

  12. sylvie permalink

    油唔駛用個隻名牌子
    只要係cold pressed & 無木酚就ok
    我都係用其他牌子

  13. Sylvie permalink

    你試下用番正材方法加食材丫
    我食左布緯都有發,因為之前用左類, 而家發哂開始穩定,都有少少痕,但知道係好緊
    仲有腸粉好多油做,都係唔好食住,
    如果調理一段時間好番,唔好再狂亂食野,一些所謂無咁健康既都係可以食,只要唔好瘋狂
    人生段不可一點樂趣也沒有
    其實我幾享受戒口
    係好有效的減肥方法

    Yimho said 在budwig 其間可以食food 補充mineral, eg potato

  14. Sylvie permalink

    Try to persuade ur mom not to use it
    我上面講果個朋友,佢老公係醫生,佢自已都無用類

  15. Sylvie permalink

    我見 buy station 個網有,我都係在果度幫細佬訂

  16. Sylvie permalink

    個兩樣tool 上網搵下可能會平d
    US 買好平,兩樣加埋都係hk400 左右
    Hk 買係幾貴

  17. CANDY permalink

    我都有皮膚病, 不過係慢性风癩, 好鬼辛苦, 有看中醫,
    都想try 布緯,而且咁岩有包阿麻籽係屋企,
    但我比較難介口, 同埋如果成日食飯, 唔食肉, 都好易肥,
    請問你食左布緯, 有無肥到?
    食左幾耐?而加好返未呀?
    係咪一直都用阿麻籽, 無用阿麻籽油?^^

    • acegroupkim permalink

      風癩我都岀過,係濕疹初期個陣先有,之後就無,食布緯幾好,不過要戒肉,飯都唔好多,夜晚食飯真係肥,我食過3,4個月布緯,個時我戒足口,肉唔食,夜晚食生菜或藜麥,當時布緯食療令我好返好多,3日就好明顯,好深刻。
      我個時嫌純阿麻籽油貴,用左刀嘜個隻阿麻籽混合油,不過效果都好好

      • CANDY permalink

        咁你3日之後, 過左幾耐先好返?而加好返哂未呢?

      • acegroupkim permalink

        我3日之後都keep住食到7,8月,都大約3個月,依家?啱啱又岀返:(

  18. CANDY permalink

    姐係你由2012-5月食到2012-7/8月,就無再出?
    到2014-5月先再出?如果停左咁耐都好呀,
    咁你有無打算再食返布緯?

    • acegroupkim permalink

      5/2012-8/2012係食布緯食療,之後停係因為見幫助不大,都一直keep住睇自然療法(1/2012-1/2013),之後因為又去日本狂食,又係香港狂食(成日好似放監咁食),到8/2013就又差返,都有試返布緯,但無效果,就自己跟dr.既成份訂supplement,咁就到依家又因為生活飲食差同休息時間錯亂,咁就又爆返,不過keep住做左幾日運動(每日收工行30mins)咁今日又好少少,我無打算食布緯,因為對我黎講已經無效啦

      • CANDY permalink

        我呢期都發得好緊要, 好辛苦, 唔知係咪因食中葯, 中埋金屬毒,
        之前有諗過自然疗法, 但問過好貴, 又唔知有無效,
        你果間自然疗法有無效?看一年都好耐下喎…..一年都未好你仲看?
        不過如果有效, 你可以比個診所联絡方法我嗎?同埋價錢?Thank!^^

      • acegroupkim permalink

        我認為中藥對病發時既幫助好低,最多係叫無發得咁快,但一樣發。自然療法我覺得未係太貴,西醫一次2000都有,不過西醫就夠快,一下就治標,但傷身d。我睇個間自然療法就唔開名啦,你google搵自然療法,間診所個網係有好多real case參考,搵唔到先再問我,最貴既package~$1200/week,我係睇既開頭,(1/2012-3,4/2012)簡直係痛不欲生!因為發到面都有!耳仔岀水xp
        但之後見到真係會退喎,咁就keep住睇,當然都有平台期,咁dr.都會開d 加新既supplement俾我,捱下捱下咁就一年,依家講返初期真係想喊架,未試過岀水岀到咁痴線,腳胶位又痕又薄皮,r到岀血都有,行路都痛………

  19. CANDY permalink

    你真係好嚴重, 如果风疹來說, 我都算嚴重, 勁痕,又痛, 咀又腫, 我臉都有架, 紅到一達達,
    而加食到中金屬毒, 有點情緒低落, 易累,
    自然疗法, 看成年都未好, 真係幾耐, 而且太貴啦,
    布緯你最後有無用過正式的方法?姐係用冷榨油?搞拌機?唔知正式會不會好d

    • acegroupkim permalink

      咀腫,對我黎講係一個好明顯既信號,腫既話,我就知唔好.你訓得唔好?係我發既個時,真係點訓都成日累,訓左OVER10 個鐘都仲可以訓晏覺,可能係因為夜晚成日醒,訓得好差
      我一直以黎都食左唔少類固醇,而且我身陳代謝係超級慢!:(
      我係睇既期間,見到有個小妹妹塊面有事,睇住佢愈來愈好…而自己就好反覆,個時都有D唔甘心

  20. CANDY permalink

    真係點訓都成日累,訓左OVER10 個鐘都仲可以訓晏覺,可能係因為夜晚成日醒,訓得好差<唔好, 有時零晨會痕醒,醒左起碼1-3個鐘先睡得返, 不過我因這個病暫時無返工, 照計我睡返應該可以補得返, 但而加都係好累, 下午突然可以熟睡, 以前係無可能的, 我唔知係咪呢個病影响, 定中葯影响

    我一直以黎都食左唔少類固醇,而且我身陳代謝係超級慢!:(< 類固如果唔係必要都唔好食, 食類固會新陳代慢?我唔知, 我只知我而加都好慢,好似阿婆咁, 但我無食類固

    我咀腫通常是食左海鮮, 而加痕的地方移左去手,腳掌, 心口, 臉,有時超痕,
    有時都唔知咩叫好返, 我唔知個中醫得唔得, 因為我仲係好痕,己食左一個月葯, 30日,我唔知一路看會否真好返, 但我以前係無咁累, 係食左佢D葯先累,而加有點怕食。
    同埋我好最想新陳代快返!有無方法?

    • acegroupkim permalink

      食類固醇係好傷,你依家仲有無食?新陳代謝既問題係好煩,要慢慢處理,慢慢開始做返運動,10分鐘咁加上去,唔知你吹唔吹得冷氣,我自己就寧願行路都唔商場。你自己皮膚最好係幾時?食同一劑中藥食足30日?我一直都認為中醫係病發時既幫助唔大:(

      • CANDY permalink

        我好快就無食, 我係無食類固之後, 才開始新陳代慢, 所以我估未必關事,
        我吹得, 但做運動無咩幫助, 同埋做運動令我更痕更紅,
        呢半年都無乜好過, 反反覆覆,
        我唔知係咪同一劑, 每次都係佢開, 佢話要慢慢來,
        如果病發好西利, 就一定係食西葯止, 我今日都食左次,
        布緯你最後有無用過正式的方法?姐係用冷榨油?搞拌機?唔知正式會不會好d

      • acegroupkim permalink

        問下中醫啦,你睇左半年?點樣叫發得勁?西藥係令到個人好累架,我食布緯都有用過正確方法,就係上年8月既時候,都無咩特別幫助,都係食supplement

  21. CANDY permalink

    呢個中醫看了兩個月到, 葯就加埋食左30日到, 我每次成份差唔多, 因為陣味係一樣,
    不過一樣都有可能, 佢話唔可以一次吸引太多, 都係痾返出來,
    發得勁果時更係痕到咩都做唔到啦, 我試過痕到要入廁所抓,睡不到,
    成身都係, 咀腫得勁大, 不過呢d病係咁, 而加己經少左,
    西葯都唔係人食

發表迴響

