Skip to content

更新狀況

七月 1, 2012

忙裡偷閒在這裡跟大家踫面。過了個打俾鬼睇的8號風球後,訓醒見到天氣好得令人亢奮,二話不說立即決定去跑步。唔跑唔知身體差,在陽光底下跑了差不多一小時,汗水只出現在鼻子、面頰、背部、頭部,而且不是流汗,只是冒汗,其餘該出汗的地方(手臂、腿部)都只是冒熱氣。我想這就是生病的原因。
跑步後,腳胶位置十分痕癢,痕了好幾天,嚇得我半死。在這星期內,病情持續惡化!!腳腕發痕!手腕至手骹發痕出現小水泡小暗瘡!!腳骹發痕出現小水泡小暗瘡!!!腳背發痕出水情況嚴重,是冒一堆水珠呀!!!!orz...again?!!!NO!!!思前想後,沒有亂吃東西,沒有日夜顛倒,沒有生活壓力。原因在那???是否因為這些地方出不了汗,改為出水發痕?不該跑步了嗎?我想是跑得太多了.....又或是小生意令我再次進入緊張的心情,OMG...又要冷靜一下

 

17 則迴響
  1. VICTORSUN permalink

    跑步令你血液循環,加快身體新陳代謝,你說腳紅,應該是D汗接觸到傷口,其實不用怕,跑完即時回家用肥皂洗澡,夏天不要用潤膚液,保持皮膚乾爽,
    日日跑,沒問題,反而令身體快D好返,每日食維他命B有幫助你皮膚消炎

  2. Daniel permalink

    加油!本人都有皮膚病,現在試緊拔油法,亦買了芧屋芝士同亞麻籽打算試布緯療法,想問你完全戒肉同白糖嗎?

    • acegroupkim permalink

      我覺得油拔法成效不大,試布緯療法差不多2個月,依家好轉度慢了很多

  3. Francis permalink

    師兄有冇良方止㾗,我成日訓覺都係咁R…我諗緊食唔食消炎藥清左先再調理…
    師兄有冇意見分享下ar…

    • acegroupkim permalink

      最痕個時我用醫生開既藥膏止痕,依家有時都有d痕,我用雪凍既薄荷膏(雪凍左黎用會爽d)

      • Francis permalink

        請問薄荷膏係邊度買呢? 我依家自己溝d 甜杏仁油,椰子油同酪梨油黎搽,保濕okay,但係止唔到痕…另外師兄有冇d消炎良方…成日痕成日出黃色水真係好depress…

      • acegroupkim permalink

        oh!!身同感受,I know that feel bro!!
        椰子油有用緊邊隻?我打算訂USA NOW foods LTD.尼個brand,ok??
        有冇試過用黃蓮水浸腳?or 海鹽浸腳?

  4. Francis permalink

    椰子油我就咁係d鋪頭買,我覺得淨椰子油質感好差,同唔多夠潤咁. 我淨係試過必理痛加牙膏果個偏方,我覺得唔work,整完皮膚仲差左.依家諗住搵茶樹油試下,好似有消炎功效

    • acegroupkim permalink

      必理痛加牙膏果個偏方我唔係好敢用,因為必理痛是化學成藥,唔敢試,茶樹油加椰子油有冇試過?

      • Francis permalink

        買左枝茶樹油, 係the body shop買,10ml 差唔多成舊水…勁貴…依家係㾗好勁或者損左先用,搽落涼涼地,陣味有少少似酒精味. 目前無咩野可能係剛剛食完抗生素,希望keep到啦

      • acegroupkim permalink

        你係睇緊西醫?你平時有無做運動?

  5. Daniel permalink

    body shop 那些唔係organic~ 買要買organic那些!! kobashi, dk aromatherapy…
    有無用過florasone或馬油? 都ok work!

  6. acegroupkim permalink

    body shop既茶樹油只係茶樹油有機,其他成份唔係有機.florasone冇用過,去外國網訂平過係hk網訂好多,hk個d食水好深.
    馬油有用啊,但係都唔係有機wo

  7. daisy permalink

    有冇試過用紫草膏, 全用中藥, 係一d環保人自己做的產品, 0 防腐劑. 我早排不知是否因為油拔後反應出風難, 期間靠佢止痕, 唔知幫唔幫到你哋 ..

    • acegroupkim permalink

      同紫雲膏一樣?我有自己做過紫雲膏,效果不錯,但係製造過程幾麻煩

  8. sylvie permalink

    濕疹太西利時唔應該做大出汗的運動, 我之前食中醫好過一排,但間中都有少少, 因為出汗, 黎到美國後, 生活習慣唔好, 後尾日日去跑步, 出汗會引發濕疹, 因為你本身免役系統唔好, 對外來的刺激 (汗), 身體會有反應, 所以會愈黎愈西利

    • acegroupkim permalink

      我唔會好識出汗,可以跑足1hr都唔會滴汗,去到外國既天氣反而差左?
      早幾個月,我見好好天,就出左去跑1hr,雖然冇汗,但係都係令濕疹嚴重左,以我經驗就係只要唔做多過20MINS既運動就冇事

發表迴響

