Skip to content

愈痕愈抓 愈抓愈痕

七月 29, 2012

痕癢的感覺真是極辛苦,明知不能抓,卻又很難忍,明知不可為而為之,抓起來很舒服,事後抓破了,抓出水來卻又很沮喪,後悔不已.此時才會用冷水清洗一下,再塗抹藥膏,但仍阻止不了皮膚滲水,不滲水了,皮膚又紅了一遍,嘔心極了。

忍忍忍,忍得幾多次??忍了一整天,晚上閒暇時細看患處,手多抓掉令我發瘋的表皮,OMG!滲水了...立即去洗澡及塗抹藥膏,一邊塗一邊把水抹走loop,直到滲水情況減少了。(浪費不少藥膏...)

試過用黃蓮水泡腳,效果短暫一些,不失為一個消炎止癢的方法,製作方法算是容易簡單,本人咁懶都肯做,我相信大家都不會覺得麻煩.另外還有一個比較麻煩的方法就是薄荷葉煲水洗澡.煲滿一盆,但都是舒服一陣子。去到最後都解決不了,怎麼辦呢??都是用回醫生開給我的藥膏,塗一塗舒服晒!簡單方便,一勞永逸,只是貴了一些...

冰敷,OK可行,但之後一定要塗抹潤膚膏,不然之後一樣會乾燥甩皮,又或是把潤膚膏放在雪櫃,癢的時候拿來用,又舒緩痕癢又能夠潤膚。(我把馬油放在雪櫃,有需要時一用,平價救命用品。)

在家的話用以上2個方法都還可以,但是走到街上,那裡來冰/黃蓮水?這時只有藥膏/潤膚膏。最好是用帶有薄荷成份的潤膚膏,可以即時舒緩痕癢又能夠潤膚。(曼秀雷敦的薄荷膏是個不錯的選擇)

至於,其他化學成份為主的藥膏,我都沒有再接觸,即使是說明沒有類固醇的產品,都不再使用,因為現在的皮膚已經很脆弱,不能再受到太多化學品,避免刺激。

 

12 則迴響
  1. Daniel permalink

    加油!一定要忍手啊,特別是晚上睡著更需要!我依家戴棉質手套,而且用紙巾盒固定唔比手抓患處。by the way,你睇緊的醫生係咪江女醫生?因我睇緊另一個食supplement的醫生,成效不大…

    • acegroupkim permalink

      Hi! Daniel,我依家已經過左要戴棉質手套,唔比手抓患處既時期,個時真係想死!!係呀,係佢,依家愈來愈多尼d醫生,要小心選擇,有一個黃醫生,都不錯(詳見有關麵包個原link),我依家既進度都慢左,但係好過惡化先,冬天先係最嚴峻的考驗,過到冬天就即係成效好啦

      • Daniel permalink

        你有無試過葡萄乾水療法?尋日試前一日,晚上爆埋風難…唉 我依家睇緊那醫生叫活血分析,抽你一滴血後睇下有咩野多或少,又係係佐敦。食左兩星期多好似差不好,開頭仲差左,醫生話叫healing crisis,江醫師,你覺得ok ma?

      • acegroupkim permalink

        無試過葡萄乾水療法,一開始差係要整晒佢地出黎,尼個時期真係人生谷底ORZ!!!依家諗起都想死,俾我經歷多一次都未必捱到,OK OR NOT就要睇下我係黎緊既冬天係點樣啦.

  2. Daniel permalink

    今日都去左睇江醫生,我選了温和的方法.又係好多藥@@

  3. acegroupkim permalink

    wow!!好快手,我係用最強烈個種,我都係日食20+粒藥,加油!!!!好快好!!!

  4. Daniel permalink

    一起努力!驚用勁野爆到我忍受唔到。依排父母日日都望住我腳d濕疹,因佢又紅又有出水,驚我比食肉菌感染,叫我睇西醫擦類固純. 見到佢地咁擔心都有動搖過…

  5. acegroupkim permalink

    有事個時,我唔俾佢地望架,個排勁自閉,出街唔敢望人,好在個時係冬天,我可以著好多衫包住自己,只係露對眼出黎,我已經將屋企既類固醇全部掉晒!如果要用類固醇,咁就唔洗睇尼個醫生啦,我睇左8個月啦,都冇用過類固醇!如果你新陳代謝快,你一定好快好(到時又一個超越我既人sosad…點解我咁慢orz)

    • Daniel permalink

      唉,食左4日藥依家仲出多左:( 希望係"好轉反應"啦.你最近點?仲有無出新野啊?

      • acegroupkim permalink

        多咗係正常,即係有反應,慢慢黎啦!我今日都睇完醫生,情況都係差不多

  6. sylvie permalink

    Daniel: 你食果D 係咪類固醇葯? 可以上網查下
    你地有無做過皮膚測試? 係咪對某物敏感?

    如果係類固醇葯, 只會繼續出新

    • acegroupkim permalink

      Daniel都係個group到啊

發表迴響

