Skip to content

停食布緯療法

八月 7, 2012

既使用醫生配方的omega+蛋氨酸 (布絳療法的有效成份),又進食布絳療法 (普通亞麻籽油+茅屋芝士+亞麻籽粉),更食了少量豬肉(肉類雖然有蛋白質,但亦有其他人體必須的物質,如:鐵質.長期不吃肉,會營養不良)
這幾個星期都進食以上食物,情況不錯,直到上星期初發燒作感冒,情況又開始嚴峻,愈抓愈痕 愈痕愈紅。這個情況持續了三天,直到上星期六才得以好轉,但痕癢的感覺依然存在。我想是太多蛋氨酸的原因而令我身作出反應,而且太多omega亦令我流鼻血(omega有薄血的功效),因此決定停食自製的布緯療法,只吃醫配方的omega+蛋氨酸,而且用了茶樹油消炎,情況又再次好轉了一些。但仍要努力,為什麼我的新陳代謝會慢得這樣差?下星期將會停止食醫生配方的omega+蛋氨酸,看看情況如何。
最近身體開始慢慢慢慢慢復元,就想再衝前,找回失去了的光陰,可恨的身體令我不能衝鋒陷陣!苦有滿腔熱血!

15 則迴響
  1. Francis permalink

    Hey 巴打,好耐無上黎tim.講下近況
    呢排都係用茶樹油+酪梨酒+甜杏仁油,同埋有時會飲魚鯹草煲緑豆或者野菊花沖水,感覺皮膚好左少少,但係唔知關唔關三個禮拜前食左消炎藥事.
    但係日積月累d印真係好勁,頸同兩隻腳明顯黑左,都唔敢著短褲出街…唉,同埋睇黎戶外運動都要適可而止,上次行山行左6個鐘,條頸(濕疹位)痛左一個禮拜,應該哂傷左
    巴打,不如whatsapp/line開個group一同加油!

    • acegroupkim permalink

      野菊花沖水係飲定係沖身用?
      我用緊茶樹油,最近訂左d外國補充品,到左貨再同你地介紹下!
      我做過實驗,就係唔可以做咁激烈&長時間既運動,否則會引致皮膚又紅又痕.
      寧願慢慢好舒服咁行一個鐘,好過好急暴曬下行半個鐘
      暫時對我黎講跑20mins已經係極限,再跑耐d就會令到d皮膚有好大反應
      我開左個line group:擊敗濕疹 beat eczema

      • Francis permalink

        野菊花沖水飲,但係無記錯用野菊花捽下都有用.可以消炎同埋去濕

      • acegroupkim permalink

        GOOD!!其實消炎真係好緊要!!

  2. Daniel permalink

    good wo~ 未用過Line, 但係會即刻裝~~ 真係唔好跑太多,20mins左右出到汗就夠了,慢慢來!今日去覆診及開始第2個星期的treatment,希望快d見效啦!

    • acegroupkim permalink

      YEAH WOW!!COME & JOIN!!!
      我係家跑20MINS真係岩岩好,唔太辛苦之餘又出到身汗.仲可以即時沖涼,降溫.
      我記得初時睇醫生都問佢好多野,問佢有冇得醫,幾時好,點解好似惡化左,點解仲係咁辛苦,點解咁耐都唔好,ETC.,但係最後都係被告知,無.得.急.,最緊要戒口,我個時,係第2個星期就開始爆發,真係想死呀…癢又唔算太癢,但係死甩皮!!(最憎)而且又紅(我個樣呀ORZ),好在依家叫做好返8成,仲有2成,要努力呀!!!

      • Daniel permalink

        剛剛醫生話上個病人選了最勁那隻,用左6個星期就好返曬了! by the way, 未用過line,點join到過group? My id is froggies

      • acegroupkim permalink

        應該係個男仔,佢遲過我睇,都快過我好Orz ,希望下次佢同你講,有個唔怕熱的怪人睇咗半年有多身體咁差都好返哂。
        我add 咗你了

  3. Francis permalink

    原來我都唔識加group…so sad
    ID:法蘭機

  4. Chinbibi permalink

    hihi~~~i wanna join your group too~~i have serious eczema too…
    trying budwig diet, but i found it make my skin worse than before, maybe as mr yim said: 谷晒出黎~

    my line id is : chinbibi

    thx for sharing ^^

  5. Alan permalink

    For me, ID 26641025, please add me
    seek help ar

發表迴響

