Skip to content

whatsapp group

四月 2, 2013

這幾個星期的天氣令人受罪,皮膚更是首當其衝,除了在家中開了抽濕機的感覺比較好,在外的時候真是令人緊張,有些微不適就會令我擔心,星期一開始浸暖鹽水,情況又稍為好轉,但是手腕變差了,一直在邊界遊走,時癢時好,正打算在假日好好運動,可惜的是,天氣不似預期,日日落雨,而且又工作至夜深,又吃了包米片,哎!口腹之慾累事.雖是假期卻不能好好休息.今天有很多補充品到我的家,買了39kg的東西,才付USD8.00運費,抵到傻,什麼都訂多了2樽,一為朋友,二為Mr. K,三為自己,一舉三得!

用於濕疹上的有:

IP6(缺乏肌醇就會有濕疹,IP6可以抑制身體產生自由基)[濕疹主要係因為自由基痴左線咁過多]

AKN(有多種成份,全都是針對皮膚問題,如: 蒲公英根, 牛蒡, 紫錐菊……)

Multi fiber之前都提及過,用於清腸胃排毒

Neem, 印楝是一種有效而全面的自然治愈濕疹草本

Turmeric:薑黃素,古語有曰:冬吃蘿蔔 夏吃薑, 不找醫生開藥方

Gotu kola高復原力,針對皮膚損傷

Oemga 7消除自由基對皮膚細胞的損害

B-50 VitaminB雜,其中B1抑制膽鹼酯酶活性,有防治脂溢性皮炎,濕疹

最後就係我轉左電話,個LINE連唔到啦,都係用返WHATSAPP

加我whatsapp group啦:68227309

4 則迴響
  1. Teresa permalink

    可分享浸鹽水的比例嗎?
    謝謝!

  2. Teresa permalink

    可分享浸鹽水的比例嗎?
    用什麼鹽? 海鹽?
    Thank you!

    • acegroupkim permalink

      我係用一個膠水既分量只要唔係浸到瀉就算,我都冇咩特別比例
      我係一個可以浸過腳腕既膠盆,加3-4匙粗海鹽,加7成熱水攪混,之後點少少試味,夠咸就浸得,唔夠就加多1-2匙就ok

  3. Teresa permalink

    多謝分享!

發表迴響

