Skip to content

仲有幾耐先好返晒?

五月 9, 2013

Yeah!依家手腕情況又進一步啦!雖然外觀上分別不大, 但係感覺上是康復左更多,即使整損左,都可以係第二日回復平常.範圍差不多,反而腳腕及腳背的情得到很大改善.腳背上只有3點紅點,腳腕雖然不及腳背好,不過都不再痕癢又不再甩皮,依家係比較深色.要浸多d鹽水,要令到個3點紅點消失!!仲要浸走晒手腕d微紅膚色!

有人話要用凍水沖涼先會令皮膚舒服,反而我就係要用熱水先有用.就如,有人話用B&T既軟膏冇用,但係係我身上又有用.所以我覺得可以2種都試下,咁先知自己岩邊種.

Mr.K 冇再食supplement啦,因為甩皮既情況唔好睇,所以停止左.我覺得有d可惜,係因為我唔覺得成個人紅色會比甩皮好睇,甩皮係幾個月既時期,而紅色既皮膚係已經跟左佢咁多年,我都有同佢講過仲係紅既皮膚都唔係好事,而佢竟然唔介意,因為一直都係咁……習以為常,咁就唔介意?我唔明,可能係因為我唔係天生濕疹者,而且一直都叫做皮光肉滑,接受唔到自己既皮膚出現病變!

因為我問左醫生拎返d相,黎緊下次我會俾d過去一年既情況既相同大家分享,睇反真係好大衝擊,下次要有心理準備.

 

From → MY STATUS

發表迴響

發表迴響

