Skip to content

大麻籽油

七月 9, 2013

寫BLOG真係唔懶得,一懶就唔想再寫……
依家我已經開始左我既暑假,炎炎夏日,除左訓之外,仲會跑步,睇書,影相,好寫意(我明!你一定會話我廢青….)其實我有做野……
好啦,吹水既野,唔係到講啦,我今次想分享一下我用左大麻籽油既情況.

簡單講下咩係大麻籽油:大麻籽油(Hemp Oil)係香港好少見,我都只係上網訂,運返黎香港,包新鮮,而且點都平過係香港買,咁大麻籽油有幾好呢?大麻籽油是由大麻種子經冷壓技術而得。原生於中亞的大麻,葉片具有產生迷幻感的物質而被列為管禁品,大麻的種子則不含此種迷幻成分。反而大麻籽油,不只Ω3含量極高,還是兼具黃金比例2:1的亞麻油酸和次亞麻油酸,堪稱極優秀的植物油。大麻籽油不僅有益於腦部、神經部系統和皮膚,更能在人體細胞表層形成帶負電的薄膜,可協助隔離、減輕細菌毒素干擾與入侵,強化免疫系統。想知更多就自行google一下啦。
大麻籽油,用過2個牌子:Manitoba Harvest 500ML(~HKD160)/Nutiva 710ML(~HKD170)
可能大家會對Nutiva熟悉一點,因為香港大多數既有機商店都有賣佢既椰子油,不過有網友都覺得Manitoba Harvest既大麻籽油比較濃,一日50ml,早餐加2匙,夜晚食1匙,唔難食,而且幾香,我好喜歡尼個味道,我除左一日食50ml左右之外,仲有用黎搽身,吸收得都幾快,仲有就係唔知係唔係心理作用,用左之後唔痕,但係真係有好轉,手腕上既患處已經冇再點甩皮,而且平伏左好多,又進一大步.

尼種新興食材,真係要長期keep住用,岩岩睇到新聞,講護膚品含「MI」 濕疹致敏元凶,要潤膚都係用大麻籽油啦

35 則迴響
  1. 早餐加2匙 <- 加落咩度食?
    夜晚食1匙 <- 就咁食?

    • acegroupkim permalink

      早餐我食中餐多(腸粉/肉片紅米飯/生菜)咁就加2匙落去一齊食,而夜晚就係加1匙落自己個碗到,食咩都食有大麻籽油一齊食,其實就咁食都得,不過我食左幾次都唔慣把口浪過油,所以就加落其他野到食

  2. Tai permalink

    請問你係邊個網站買??

  3. cyan ho permalink

    一口氣睇曬你的文意,真係多謝你的分享,好有用及鼓勵
    我都想要訂貨網址,thanks

  4. serena permalink

    I would like to order the oil, could i please have the website address? thank you so much

  5. cyan ho permalink

    衰左、del曬所有雜件箱內E-mail(可能因第一次來mail、所以自動去左雜件箱)、請再mail 訂貨網址、
    我知你近日同佢大戰緊(因為我都係)、努力、大家共勉之

  6. Grady wong permalink

    I would like to order the hemp sees oil. Can you please let me have the website address? thank you very much. My e-mail address is: gradywong@hotmail.com.hk

  7. may i hav the website pls???my address: hojoe7373@yahoo.com.hk

  8. connie permalink

    我都想要訂購大麻籽油的網站,唔該

  9. 我都想要訂購大麻籽油的網站,…thx…

  10. HI, can you also send to my email pls? Email: leongkabocarol@gmail.com

  11. CANDY permalink

    我有風疹, 都想try try,我email係:
    minggirl2002@yahoo.com.hk
    thank^^

  12. Suki permalink

    Could u pls send the link or website for this to my email: sukilin@hotmail.com ?? Thanks

  13. wan wai kuen permalink

    請給我大麻子訂購綱址

發表迴響

