Skip to content

濕疹–身體失衡既表現

九月 2, 2013

一個星期又過去了,情況變化比之前明顯,手背,手臂,小腿既顏色,都改善得不錯.最好的,可以講係手指,右手中指內側之前係又紅又腫又痕又出水,屈曲的時候,會因為腫脹而疼痛,依家已經完全冇事!!點解會身體既反應會咁勁?點解SUPPLEMENT咁有效?

濕疹既成因有太多因素,心理,家庭,健康,咩都可以有關,基本上皮膚病係整個身體失衡既表現,淨係講消化系統既失衡,肝既問題,內分泌系統,精神問題……都有關,如果只係由外面去醫,根本唔會有改善,所以中西藥物都唔可以醫到,更唔可以話有咩理想效果,即使係SUPPLEMENT都唔可以!如果我之後KEEP住咁樣既生活(廢青咁樣),好快我又係到訴苦sosad.改變生活是必須的!

其實任何外用的軟膏,cream, lotion,(個D BB油(baby oil),凡士林(vaseline)唔好講啦,只會封著毛孔,只會有好潤假像,實質就阻礙皮膚正常呼吸,排唔到汗同廢物)都只係紓緩表面不適,唔係話冇用,但係真正的治療,都係整體治療!就好似一個月前,我只係處理外在的問題(當時用椰子油,大麻籽油,,甜杏 仁油,濕疹軟膏….)都係外用為主,結果情況大家有目共暏,沒有改善,到之後食SUPPLEMENT,先有明顯改善.好彩的是,我唔洗再依靠西醫,用類固醇,食西藥去抗菌,消炎黎抑遏濕疹.沖涼既野,都係個句啦,如非必要,就唔好用肥皂,如果一定要就用D天然肥皂,低酸鹼值(pH).

黎緊的一個星期又要轉食其他SUPPLEMENT,希望情況好得更快!

BTW,我係FACEBOOK PAGE( http://www.facebook.com/Healing.HK)都POST左幾種對皮膚有幫助既SUPPLEMENT,可以去睇下,我都會盡快POST晒我上次訂左既SUPPLEMENT既功效,用途,如果唔係追唔切

 

 

發表迴響

發表迴響

