Skip to content

最有效的療法–運動

九月 10, 2013

我最唔鍾意就係在皮膚唔好個時,俾人見到,仲要問係唔係嚴重左?係唔係攪唔掂?……我知係關心,但係我好憎!1.你問得即係你睇到,而我就最唔想有人睇到. 2.我已經好苦惱點解仲未好,你仲係到問……….你可以係我好返個時講我之前點點點差,但係唔好即時講!!!我身邊既人都明白我尼個想法,DAD都明白,但係點解MUM會講極都唔明呢????

岩岩早幾日落曡,JOIN左健身中心,即時玩左幾日,WOW!!情況好轉得不錯,膚色由微紅轉為白…..手臂位置白左,仲有少少皮碎,不過之後工作的地方開到個冷氣大一大,凍左2個鐘,就一直KEEP住覺得凍,直到返家沖涼之後先正常返!

但係今日一早又因為用鹽水浸腳,個新陳代謝令到個人熱過頭,痕到死.一邊我又趕時間出門口,一邊我又痕,即刻用冰敷,止一止,一上到車開DD冷氣就冇事,今日唔做GYM,去左打羽毛球,2個人打2個鐘,打到手殘,一邊打一邊都有少少汗,但係一停就冇汗,抖多一陣都覺凍…..不過沖完涼,又好好多,唔係紅又唔痕,之後到我依家返到屋企,好習慣咁R腳背既時候,腳背上既傷口唔見晒!!! : O,好唔習慣冇皮俾我R (好犯賤).

要KEEP住日日運動,睇下一個月之後會點樣

有人講過epsom salt 愛生鹽/瀉鹽,用黎浸腳浸浴,for皮膚問題都好好用,所以我又訂左返黎,縛日之後試下點

 

發表迴響

發表迴響

