Skip to content

SUPPLEMENT 外國訂購網

九月 13, 2013

有唔少人都問我有關個SUPPLEMENT 訂購既詳情,我就係到講下(有唔明,OR 其他問題我會再加):

Q:係邊到訂?

A:唔公開啦,唔想被誤為打手,要知就PM我,我SEND俾你.

 

Q:有冇最少ORDER 幾多?

A:冇,ORDER 幾少都得,只係要俾運費(最少USD $4),有時會有FREE SHIPPING(一年都唔知有冇一次).

 

Q:有冇限最多ORDER數量?

A:應該有,如果佢係存貨足,最多只可以每款產品ORDER 144件(試過ORDER 200件,佢最後都只係會俾你ORDER 144件,當然唔會真係要144件咁多啦).

 

Q:幾耐送到?

A:2-10日左右.用DHL有tracking no.(當然貴d)

 

Q:係唔係直接到香港?

A:係!,唔洗用集運,直接點到點.

 

Q:點俾$?

A:信用卡,PAYPAL都得.

 

Q:點做VIP?

A:買!買!買!只要你買得多,佢俾少少優惠你,有咩所謂sosad.

 

Q:有冇用過其他網店?

A:冇,因為其他網店既運費太太太貴!

 

Q:係唔係咩產品都有?

A:我用既都有.

 

Q:香港賣幾$?

A:我點知……其實依家係網上格價都好方便.

From → News

發表迴響

發表迴響

