Skip to content

比雞蛋殼更脆弱

九月 27, 2013

今日感受到涼意,我想是開始轉季了.(我都擔心係自己體虛,FEEL錯,但係我問左幾個人都話係涼左我先敢話係轉季.)

依家雖然好少紅,但係係沖完涼之後都會泛紅(因為要令身體血液運行得快少少,可以排汗,所以會沖比較熱既水),血液走得太快了,平時已經正常膚色的患處會係沖涼之後變紅唔痕唔痛唔腫,要過一陣先會回復正常,目測就係表皮太薄,薄到微絲血管都出晒黎,反而做完運動唔會咁樣(我估可能運動暫時都未可以令身體隨時作出反應)

而手臂上的白印一樣仲唔走,不過好在就係手臂已經算穩定了,如無意外都唔會再發到又紅又腫,依家既皮膚好似40-50歲既人既手臂咁(唔知可以係街望下人地既手臂),冇咩光澤同會睇到表皮有少少少少少皺紋.有見及此,我要食COLLAGEN補救一下

發表迴響

發表迴響

