Skip to content

死海鹽

十一月 1, 2013

有網友強烈推介死海鹽俾我浸對死人腳,咁我都抱住再試一試都冇死既心態,又訂左返黎用下,第一次浸完之後個效果都已經幾好,雖然開始係有微微嗱,但係浸完之後傷口平伏返,今次個效果,我覺得比粗海鹽更好!!另外,我自己十分熱衷網上購物,今次又買左一隻之前醫生開過俾我既warming complex,保暖最好,我仲記得之前去戲院睇戲,入場前先食2粒,咁就成套戲都無話要凍到痴住隔離個位

依家身體叫做好返d,就想搏盡d,想追返之前因為休息而放低既一切,因此為了工作,而做少左GYM,而且飲食開始亂黎,雖然未有對皮膚有太大影響,但個肚腩又出返黎!so sad!真係唔懶得!為左唔浪費張gym card,又唔想做肥仔,更加唔想再病,所以要迫自己一星期要有3日去做運動!!

發表迴響

發表迴響

