Skip to content

老人手

三月 23, 2014

Long time no see guys!!!
新一年已經開始左3個月,係尼幾個月都開始走去行山,至少3年無行山既我,一黎就行左5個鐘,依家都keep住一個至少一次,至少行一個鐘啦,岀身汗舒筋活絡.
係尼幾個月內,生活開始亂,食煎炸野,飲酒,通宵工作,但都有行山做gym,勉強都可以對抗放縱既行為,但係啱啱個2星期真係連續通宵左幾日,真係感覺到身體快要玩完的適可而止.最近有個客人同我講:無健康既人先會去搵健康.我話:健康就係我既life style.哈哈哈
雖然算係好返,但係我都仲係有好多唔應該岀現係我尼個年紀身上既細紋,特別係手背,膝頭;小腿,手臂都仲有好輕微既甩皮情況.
我一直都唔覺手背上既細紋好明顯,但有位做醫療界既朋友話我手背上既紋好明顯,睇得岀係皮膚康復後遺症……
成個冬天,我都只用椰子油,到尼個星期先開始用返大麻籽油係身,玫瑰籽油係面,同為左令皮膚再白d就食維他命c,即使變唔到反光板咁白,都唔好因為行山而變黑.
唔知大家有無用過韓國護膚品?係唔係真係有用?而且對我地咁敏感既皮膚又有無不良影響?我想用美白產品😛,求解答!!

2 則迴響
  1. 笑子 permalink

    hi 多謝share blog先!又係同路人.
    韓國護膚品用係敏感皮膚係玩命行為…
    由其D添加劑,防腐劑會嚇怕人…

    • acegroupkim permalink

      我都係睇到加左好多野,所以一直都唔敢用,要白只好靠食 vitamin c, collagen, 我都上網睇過話白伏苓敷面都可以美白,唔知係咪得呢

發表迴響

