Skip to content

家和萬事興,醫生,我來了。

六月 23, 2014

由6月頭開始,我都一直有好轉,而且漸見眉目,腫已消,紅漸退,皮已少,痕已止。但是現在還不是正常健康的皮膚,家人看到我每天起床要花上2小時處理皮膚感到心痛,正所謂:愛之愈深,恨之愈切。即使情況有改善,每天都因為此事而駡我不愛惜身體。
算了,為了一勞永逸,家和萬事興,我去看醫生,不過不是自然療法,因為家人不信任自然療法能令我斷尾。題外話,我已經極力爭取看自然療法,分析過無數次3種方法用在我身上的成果,但都不敵,要屈服。而中醫,西醫,兩者取其輕,我去看中醫,而且為了免得家人不滿意,我由家人來決定看哪個醫生。她從前聽了個有關中醫與濕疹講座的介紹(自我宣傳講座),所以就帶我到那診所是在尖沙咀一幢商業大廈,略有一點規模。可能是在平日中午,看診的人不多,很快就帶我入內看醫生,對話當中都是我的濕疹之路,開藥方時我要求要令我加速甩皮,及有暖身的效果(桂枝),而因為我的情況並不嚴重,醫生開了3服給我,每服喝2天。當然supplement 和浸鹽,不會停止,再加上運動,4管齊下。
痕,辛苦的日子再來臨了,明明在月頭已經捱過了一次,現在又捱多次。第一天喝了後,晚上痕得不能入睡,茶樹油,薄荷油,只是能勉強克服,但最終只能靠自己。睡眠時痕癢的情況好強烈,即使我每2天修甲一次,不過由於現在的皮十分幼嫩,輕輕一抓也會破損,雖不會流血,但會有少量岀水和翌日皮膚紅紅不散,難看死了。
幸運的是,我透過浸鹽水,排汗,排泄,把部份毒素送離身體,痕癢的過程雖痛苦但有進展,先由手臂/大脾,再到手腕/小腳/腳腕,最後到腳指/手指。今天沒有痕癢,皮也少了,只有乾燥的皮膚和淡紅的表面。

16 則迴響
  1. cathy permalink

    你好,請問你睇過邊幾個自然療法醫生? 看後情況如何,EG看了多久有好轉,好轉了多少,幾耐再惡化等等
    希望你可以解答我,因為最近幾個月中醫再無幫助,最近試了洋蔥綠茶素都唔得,情況真的很緊急><希望有一兩日內盡快看自然療法醫生
    希望你能夠解答我,無限感激!!!!
    如唔方便公開講,可EMAIL我: cathy_1667@yahoo.com.hk

    • acegroupkim permalink

      我睇過2個自然療法,第一個係顧小培,第二個係自然療法診所
      顧小培既洋蔥素同綠茶素我都試過都唔得,食左之後皮膚無任何改變(不論好壞都無變)
      睇自然療法要有心理準備就係會變差之後先會好

      • cathy permalink

        自然療法會大概差耐先好?因為我生係臉,已經兩三個月都好嚴重,有時發得勁仲見唔到人添!

      • acegroupkim permalink

        我面既新陳代謝比較好,所以好快起之餘又好快散,我睇自然療法頭1,2個月,塊面有起,之後就無啦。我都試過發到岀水,紅,甩皮,好辛苦。

  2. cathy permalink

    同埋你個自然療法醫生會唔會要你戒口戒得好勁?我聽有D連白米, 白麵包,等等,甜野全部要戒,真的誇張!!!點做到連白飯都食得……==

    • acegroupkim permalink

      係要戒得好清,白米都可以食,但麵包一定唔得,甜野都要戒,因為甜野會令皮膚痕,我頭個幾篇文,有post到自然療法醫生既戒口紙,可以望下

  3. cathy permalink

    我GOOGLE了,但search不到自然療法診所,請晤是否叫"中西自然醫學皮膚治療院"?

    另外,真心很感激你寫這個blog,為我提供了很多濕疹的資訊,因為很多時候真的很無助,網上濕疹患者開的blog非常少,英文的又看不懂,嚴浩那些文章又不太信得過,因為他自己都不是濕疹病人,而且說的也有點自吹自擂,論壇又可能有廣告成份,所以要找到可靠的資訊真的很難,所以看到你這個blog,作為過來人,很多我也是認同的,例如濕疹清,xx素無用等等
    所以希望你能繼續寫,之前看開的那個"濕疹玩死我"blog的作者已沒有再寫了,,,,真可惜!

    • acegroupkim permalink

      唔係個間,我睇個間係營x自然療法,好多謝你咁支持我,嚴浩既文章我可以話係參考,佢都將好多外國既食療轉為中文,教大家(e.g,布緯食療),雖然佢有廣告成份,但已經算比較有用,另外有一個中醫叫小董,佢寫既文章都ok,好多時會公開藥方,俾大家自己執藥。
      我都係睇過"濕疹玩死我"個blog,佢好似好返,所以無咩野好寫。我都係做下白老鼠,咩都試下先。有時我見到人地有濕疹,我好痛,點解要人受尼種苦,所以我先寫尼個blog,希望幫到大家,互相支持下。

      • cathy permalink

        其實你認為營X有效嗎?看你BLOG自2012年已看它,但現在你還有濕疹,,
        到底情況有好轉嗎?還是因為你吃自己另外買的supplement的功效?

        順疶一問,你看的是男醫生或女醫生?

      • acegroupkim permalink

        我覺得有效架,因為真係清到個底既毒,濕疹係免疫力既問題,要keep住先無事,唔可以長期放肆,我食supplement 都係跟dr開既食咋,好少自己搵其他,我睇女醫生

  4. cathy permalink

    但係咪斷唔到尾?要1斷長時間keep住睇?因為你的病情很反覆

    • acegroupkim permalink

      濕疹絕對係本質問題,唔會有斷尾既一日,只有令到新陳代謝快過體內既毒積聚,要keep住清。我睇左一年only,之後都係依藥方配,我十分同意,我十分反覆

  5. cathy permalink

    今日我看了自然療法醫生,她給了我四包藥丸
    但她的戒口清單太誇張,我不會跟足,只會盡量少吃健康的食物
    除此,我會每天做半小時平甩功,這個非常簡單易做,據說不少人靠它治愈了癌症及皮膚病
    而且會買Egyptian major cream 希望對濕疹有幫助

    共勉之=)

  6. cathy permalink

    Egyptian major cream 都係似VASELINE咁,只可保濕,不能止痕亦沒有治療效果,反而用了COMVITA的medihoney derma cream很好,成份主要是麥盧卡蜂蜜,椰子油,xx花等,止痕很好亦非常保濕,質感卻比油or vaseline舒服多了,很開心第一次發現了用在臉上滿意的cream! 加上自然療法,暫時好了一半

    另外,真的恭喜你濕疹穩定下來!!希望濕疹可以遠離你

    而我最近在看一本非常棒的書,誠心推介給所有濕疹/過敏人士,希望路過的也看到^^
    是台灣陳俊旭博士的"過敏,原來可以根治",
    他有西醫,中醫,自然醫學學位,很利害,這書真的解答了很多我的疑問,也給了實際建議,eg body-mind exercise,總之是對濕疹患者一定大有幫助

  7. 如果信中醫可試中環劉逢吉… 我有輕微濕疹 (乖乖地唔食刺激野就唔發個隻), 幾年前發得好嚴重, 睇佢一次食兩星期藥好番

發表迴響

