Skip to content

岀汗容易 減肥難

九月 2, 2014

陽光普照,藍天白雲會唔會太靚?明知一白遮三醜,但並沒有阻礙我對陽光的渴求,行山都不失為一個接觸太陽既好活動。於烈日下行山,我終於不只冒汗,而係能夠流汗了!在陽光下,皮膚閃閃發光,真係以為自己係吸血鬼。真係估唔到係夏季尾聲有個美好結尾。即使行山只是短短的2小時,但身體整天都在流汗!如此大反應,真令人鼓舞。不過肚皮的尺寸,是完全令人擔憂,要切嗎?
中藥方面,我已經由每日都飲,到依家每星期飲一日,直到可以完全停藥,平時可以煲淮山,蓮子,茨實飲用。
而外用藥膏方面,只係沖涼後用麻油補濕,我就已經什麼都沒有用了,反而係岀街太熱同被蚊咬,而要用薄荷油散熱同止癢。
依家身體進展良好,不過又有另一個挑戰–減肥,真係好難減,特別係身體好左,就放縱試食,牛扒,甜品,炸物….不過同時我都飲好多水同日日都一定有2個生果,確保自己係健康果腹,放任淺嘗。
一直都聽人講,生仔可以令人體質重組,但原來唔一定係好事,可以係麻煩事,我阿姨係生仔之後就岀濕疹。佢本身就係非常為食既人,芒果,蝦蟹一定食,汽水雪糕更係每日都要,當年仲年輕,身既免疫力仲可以抵抗濕疹,到近年,年過半百既佢發覺再唔可以好似以前咁既飲食,要開始努力戒口,一個人食幾多著幾多真係整定?
幸好,整個家族最嚴重的病人就係我,我可以提供椰子油,阿麻籽粉,大麻籽油等等既外敷內服產品,可以幫到佢。希望佢可以安享晚年!唔洗被疾病影響身心健康。

發表迴響

發表迴響

